niedziela, 6 stycznia 2013

Prolog


Miłość nie jest artykułem luksus dla dobrych ludzi
ani łagodnych charakterów.
Miłość nie jest jak piegi, które jeden ma, a inny nie,
ale nikt nie ma żadnego wpływu na to.
Miłość jest czymś innym,
aniżeli unoszeniem się na falach pięknych uczuć.
Miłości nie należy mylić z sentymentalnością.
Kochać nie znaczy oddawać z tego co człowiekowi zbywa.
Miłość jest czymś więcej niż jałmużną:
w miłości idzie się dalej niż w dzieleniu bogactwem.

 
Kochasz -
gdy masz serce dla innych,
gdy boli cię cierpienie bliźniego
gdy starasz się usunąć biedę innych,
gdy kochasz ludzi takimi, jacy są,
gdy rozdajesz więcej aniżeli posiadasz,
gdy dajesz siebie samego.

 
Miłość -
takie maleńkie słowo,
a mówi przecież wszystko.
Miłość jest kluczem do szyfru.

 
Phil Bosmans



Jestem po bardzo długiej przerwie. Przepraszam, że tak długo nic nie dodawałam. Obiecuję, że to się zmieni. Będę starała się regularnie dodawać rozdziały:)
Jeśli ktoś chce być informowany to proszę zostawić nr gg w komentarzu.
Pozdrawiam ;)

4 komentarze:

  1. Pięknie napisane, i co najważniejsze jest to czysta prawda, wow naprawdę robi wrażenie *__*.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście, jestem pozytywnie zaskoczona prologiem <3 Mój numer masz, więc proszę o informacje :D
    [irreplaceable-gentleness.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie napisany tekst :) Informuj : 39786305.

    OdpowiedzUsuń
  4. Intryguje mnie co będzie dalej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń