niedziela, 7 października 2012

Bohaterowie



Witam wszystkich bardzo serdecznie na moim nowym blogu. Nie będę się rozpisywać na jego temat, ponieważ wszystkiego dowiedzie się, czytając go.
Nowe rozdziały będą się pojawiać w pierwszy weekend każdego miesiąca. Dlaczego tak długo? Odpowiedź jest prosta, w tym roku szkolnym zdaję maturę, a także egzamin zawodowy, więc nauka jest dla mnie teraz priorytetem. Mam nadzieję, że to rozumiecie.
W najbliższym czasie uzupełnię linki i wszystkie zakładki.
Jeśli chcecie być informowani o nowych rozdziałach to proszę w komentarzu napisać swój nr gg bądź adres bloga.
Z mojej strony to już wszystko. Proszę cierpliwie czekać na prolog:)
Gorąco pozdrawiam, Lovely ;)

2 komentarze:

  1. No to czekam na prolog! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naturalnie mnie informuj :d xD podobają mi się bohaterowie, więc z niecierpliwością czekam na prolog! :)
    [state-of--mind.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń